1. Nasze przesyłki są dostarczane za pomocą firm: DPD oraz Inpost.
2. Przesyłki zagraniczne po wcześniejszym uzgodnieniu z działem sprzedaży. Zapytania prosimy kierować na mail biuro@plastmetix.pl
3. Koszty wysyłki zostaną automatycznie przeliczone po dodaniu produktu do koszyka, na podstawie wymiarów oraz wagi.
4. Termin dostarczenia przesyłki do klienta wynosi z reguły do 48-godzin , aczkolwiek może się on nieznacznie wydłużyć z uwagi na czynniki takie jak nieobecność odbiorcy podczas próby dostawy, dni wolne od pracy i inne przyczyny niezależne oraz niezwiązane bezpośrednio z dostawcą oraz sprzedawcą. Przesyłki odbierane osobiście w siedzibie firmy mogą być odebrane w godzinach pracy działu sprzedaży.
5. Termin dostarczenia towaru przygotowywanego na specjalne zamówienie jest uzależniony od stopnia skomplikowania zleconej dodatkowo usługi. Po ustaleniu indywidualnych cech produktu, klient zostanie od razu poinformowany o terminie jej realizacji. Termin ten może się wydłużyć z uwagi na czynniki wskazane w pkt. 4.
6. Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone - prosimy o możliwie najszybsze sprawdzenie przesyłki pod kątem wychwycenia ewentualnych uszkodzeń.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki od razu przy kurierze oraz ewentualne sporządzenie protokołu szkody (jeśli takowa występuje) - kurier posiada specjalne druki z których należy skorzystać.
7. Po wysłaniu towaru z magazynu klient zostaje automatycznie powiadomiony drogą mailową o numerze przesyłki. Numer ten umożliwia weryfikację stanu dostawy na stronach firm kurierskich (status ten nie jest widoczny od razu - pojawia się w momencie przyjęcia przesyłki na magazynie firmy kurierskiej). W przypadku nie otrzymania w/w numery prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@plastmetix.pl celem jego przekazania.